skogen

nu ska jag summera dagen eftersom jag åkte till mormor förut.

började med att vi åkte med bussen till samma ställe som sist. fast vi bytte plats på stället med 8a. vi va med malin och anders. de va mycket roligare idag än i tisdags. nu hade man något att göra hela tiden. vi gick promenad och pratade, planterade träd,ränsade skogarna och tävlingar. vilket har gått riktigt bra.när vi skulle vara i grupper och bygga en kubikmeter så vann vi, en chokladkaka. mumma sa magen min då, och halft. klaga inte berggren. a sedan va de tipsslinga. jag hade 11 rätt tror ja. a men jag tog kantareller till mormor. åh va glad hon blev tanten min. hehe. så ja jag for ju med hem till mormor. myste med brallan som vanligt. blev t.o.m påmind om att de inte va ovanligt att jag va hos mormor. hehe . men vi va iaf ute och gick. de va mysigt. sedan for jag hem typ. nu har jag sett idol, gillade blue hawai snubben. haha såsöt. sebastian är ju fortfarande snygg och så, men sminket och de förstörde de mesta. och han kunde inte riktigt engelska, synd ju! hehe men nu ska jag läsa lite sedan blir de lådan!

juste ni måste bara få se en så jäkla snygg bild på erik idag. vi började kalla han för robert pattinson. jag gillar bilden alltså!


Kommentarer
Postat av: julia

man frågar väl om man tar andras bilder?

2010-09-09 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0