städtanta

kom myss hem efter matchen, vilket gick sisådär. vi spelade hyffsat bra faktist, men sedan fick dom straff, dom gjorde mål. menmen linnea va riktigt duktig i mål satt säga. och vi andra va duktigta vi med. jag märkte att de va 2 veckor sen jag tränade sist. men gick ändå bra. men de va synd att vi förlorade. för vi kämpade på riktigt bra. blev så sur så jag fixade fram 3 frisparkar till erikslund. tyvärr. men sånt händer. vi tar nya tag på lördag! resten av dagen tror jag att jag ska bara mysa med familjen min. städa rummet göra läxa osv. känns som att de skulle behövas. sedan får vi se om de händer nåt ikväll. vilket jag hoppas lite på. annars är jag bara hemma och myser. kan vara skönt de med! men nu ska jag städa lite troja. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0