svårt med tider kanske?

kom nyss hem från mormor. jävla apa va tid de skulle ta för kerstin att komma med affe? vi väntade hela dagen fram till efter 7? då va de mörkt så intefasen kunde vi gå ut på promenad inte. åh blev så less. vi hade planerat att gå en promenad med dom så dom kan rasta sej lite. men inte de inte. så imorgon ska jag hjälpa mormor så mkt jag kan. ska göra de varje dag nu. måste hjälpa om vi ska lyckas. så jag kommer nog inte blogga allt för mkt imorgon heller. tänkte så ni vet.

men nu när jag kom hem va de lite förändrat hemma minnsan. familjen hade åkt på ikea idag när jag va hos momma. så nya mattor,kuddar, dukar,handukar,påskalan och jag fick även en mP3 högtalare, riktigt bra, dock har melker och ester lekt sönder displayen på min mP3. menmen de funkar ju iaf. men nu hittar jag ju inte datasladden till den???? ÅH jag som skulle ladda hem musik nu så jag kan lyssna ikv. ska leta lite till. annars kanske man kan köpa en ny? aja nu ska jag leta!

GRATTIS ALBIN (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0