tack mamma <3

idag hade vi debatt på skolan, om politik alltså, rätt kul ändå. haha sedan hade vi partival, tog folkpartiet ja. sedan massa tjoffs och äntligen elevens val, alltså bild. hahah askul. vi i min klass plus 8c skulle jobba med lera, dock kan jag inte berätta va de är för tanten som ska få den läser ju detta. så ni får vänta lite. hehe sedan gick jag hem med jocke östlund, ahha vi skrattade typ hela vägen hem. ashärlig kille. när jag kom hem hade mamma köpt 3 par bysser till mej, asfina! tack moder <3 ni ska få se dom nu..





1: jeans, åh så jäkla snygg. älskar dom
2: leggins med ditaljer som inte syns.
3:leggins me skinn ditaljer

assnygga, orkade inte vända på dom, för nu ska jag på träning hejs!

 


Kommentarer
Postat av: hanne

snögga hurrudu :) <3

2010-09-17 @ 16:22:48
URL: http://hannearnesen.blogg.se/
Postat av: jadu

assnygga! :D

ditaljer <3 hahahhahahahahaha. sötis. love u. vill bara mysa nu... :(

2010-09-17 @ 19:39:21
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

schnögggga hörrö :)

2010-09-18 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0