tack mamma igen <3

hemma efter matchen nu, alla va typ peppad när matchen började. och hela halvleken ut, vi spelade riktigt bra då. sedan kom vi in i andra, allt sket sej, 2 mål, linnea gjorde illa sej på samma ställe som redan gjort illa sej, och gubbstrutten. snacka om att dra ner på småtjejers självförtroende, iaf mitt. ville inte spela mer efter de han sa, och jag brukar inte vara den som tar åt mej så mkt skit, men när han tog på sidan och sa de, de tog på en. " du är för stor, du bör inte spela här"  visst låter de inte så skräckinjagande, men när man är ute och kämpar för att vinna en match, och får höra dedär, de förstör för en. inte kul. men nog om de. mamma fick upp humöret en aning iaf. hon for till birsta förut för att köpa plattis , men när de va 2 st före henne så sa dom att de inte fanns nån kvar, typiskt´. så nu får jag vänta ett tag till tills mamma far till ullared. men fick iaf ett par till jeans, fast svarta, ska prova dom nu.
ikväll får jag se vad som händer, har lite förslag så ska försöka få ihop de åxå. men nu ska jag ner och äta. hejs <3

Kommentarer
Postat av: Camilla N. F.

Vad är det jag läser?????? Menar du att en vuxen människa häver ur sig nått sånt?? Hur dåligt mår den människan då kan man undra... Kram på dig!

2010-09-22 @ 21:48:18
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0