tröttis?

här sitter jag, mätt i magen och utmattad. jag har nämnligen lagat middagen idag! mycket gott blev de. körde samma sak som vi fick pröva på idag på hk:n. grönsakswook med äggnudlar och kyckling. riktigt gott. mycket annorlunda grönsaker som man typ aldrig äter. goda! alla tyckte de va gott, okej melker och efter tyckte väl halft, dom åt för att dom skulle få smaka bulle med blåbärsklet på. hehe.

men skolan iaf gick bra idag. va trött. riktigt trött. och så kom den skönaste lektionen på dagen, svenska! vilket innebär att malin läser ur förföljaren, gudarns va bra bok! dock skulle jag härma malin n som hade lagt hövvet på bänken, åh så skönt tänkte jag. så la jag med där. vaknade av att malin stack in en penna i armhålan min. alltså hade jag somnat, inte hört mycket alls av läsningen , hoppas jag kommer ihåg lite utav de. hehe. menmen skönt va de ju. sedan hade vi slöjd. vi stickar och virkar. jag skulle pröva på stickning, vilket jag aldrig gjort. men de gick riktigt bra, kommit en bit iaf. ska göra lovikavantar jag. mysisar. hehe.

ikv får jag se hur de blir, jag och mandi hade bestämt att vi skulle ut och gå men de regnar så vi får se hur de blir. annars tar vi de på torsdag så får jag cykla ikv. går ju de med. hehe. men nu ska jag läsa bloggar och plugga lite så har jag de gjort. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0