emilia sötis

ny duschad och mätt i magen sitter jag här och slöar. nejmen. träningen iaf va riktigt kul men lite jobbig. va mycket löpning idag. och även skott. emilia måste ju vara den roligaste bollnedtagare jag känner iaf. jag dog ett antal gånger. haha. puss. sedan fick mats för sej att han skulle vara lite skrytsam och visa att han kunde stå på händer, vilket han kunde riktigt bra åxå, så hanna kindholm blev väldigt insatt i de. haha. sötis. annars gick den riktigt bra. kändes härligt att träna fast de va lite småkallt. menmen sånt är livet. nu sitter jag och snackar med erik, lite halvdryg men jag blir ju inte förvånad. gillar ju han ändå pluppisen. hehe. nu ska jag träna på spanska orden hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0