vila i frid

kom nyss hem från en lång härlig promenad mer mormor,brallan och affe. riktigt mys. lite kallt dåmen de gick ju de med! märker att affe är en helt annan person nu mot för förut. nu gick han bredvid mej, stretade lite men de kan jag förstå. annars va han väldigt lyhärdig om de nu heter så? de tyckte jag va kanon ja! och alice är ju lika go´óch mösig som vanligt, min lille bebbbbe<3

tror mer än halva matfors är på torget just nu. sörjer för alexander. de är så hemskt! man mår själv dåligt när man pratar om de. även om jag bara pratat med han lite då och då, så finns de sorg inne i mej. men ikväll kände jag att jag inte hade mod till att stå där, bland alla gråtandes människor. skulle fått en stor klump i halsen och bara plågat mej själv. så jag valde att avstå. vilket jag nog ska vara lite stolt över. eller stolt och stolt. vara glad över att jag avstår! så, de lät bättre.

men nu ska jag fortsätta med läxa innan IDOOLLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0