vill tillbaka..

godmorgon mina vänner! jag skrev aldrig igår kväll för jag myste för mej själv. tog en härlig promenad runt broarna för mej själv, vilket kändes som jag behövde lite grann. med musik i öronen och frisk luft mådde jag riktigt bra sen. efter att jag gått den rundan ville sebbe gunga. så då gjorde vi de i typ 2 timmar. haha. sedan gick jag in för jag höll på att somna. så sängen va riktigt mösig då de. och jag har lagt märke till en sak. alltid när jag har bäddat rent i sängen, och så när jag ska lägga mej så är de första jag gör att fisa. jämt! som om att jag ska gosa till med en ljuvlig doft. mycket härligt. a men iaf. nu har jag duschat och ska läsa lite bloggar. ska försöka läsa lite läxa med innan jag ska se idol repriserna. myspys. sen ikväll ska jag se ensam mamma söker. haha asbra! älskar de.
inatt drömde jag om turkiet, även fast jag hade hemlängtan dom sista dagarna längtar jag tillbaka. de va så mysigt att bara slappna av och njuta av värmen, thea och ann saknar jag med. hotellet och allt. modellen som va där och hade modevisning. allt. åh ta mej tillbaka i åt minstonde 3 dagar.. hejs!!!!






Kommentarer
Postat av: asdfghjkl

2010-09-12 @ 17:16:52
Postat av: asdfghjkl

hemlänhran efter bara några dagar, du är...

frächt att berätta att du fiser också verkligen nåt alla vill höra omoget!

2010-09-12 @ 17:18:15
Postat av: hanne

haha , du är så söt <3

2010-09-12 @ 20:36:50
URL: http://hannearnesen.blogg.se/
Postat av: emilia

asdfghjkl: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH. undra ja vem som är omogen. sötis.



meneee. julia. kolla om den där asdfghjkl är sammma som den som tyckte du hade ful blogg ;)

2010-09-12 @ 20:40:01
URL: http://emiliaberggren.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

2010-09-12 @ 20:52:55
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Missa in min finfina tävling där du kan vinna superfräna smycken! Anmäl dig nu, gullet! :D

2010-09-12 @ 20:52:58
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0