wasa <3

nu har jag äre frulle och är mätt som en plätt. de bidde wasa flingorna, fyfasen va goa dom är! mums. nu ska snart mamma skjutsa mej till skolan..men hon är än på dagis. hehe vi hade ju sovmorgon som dom flesta hade idag? hehe. mysigt. fick sova 45 min längre. härligt. idag har vi skoljoggen, själv ska jag inte jogga, tar de på träningen ist ;) hehe. nejmen de är inge kul att man måste duscha och de efter, annars skulle jag vilja springa..menmen. sen ikv är de INNEBANDY my dear. wannabe emilia. nfatta härligt.. nu får fotbollen sluta.. men nu måste jag fära. hejs!

blev ett slarvinlägg nu..men de är på morgonkvisten, man är ju inte helt hundra då inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0