Dagens

Denna dag har jag varit som mest med Jenny, lilltösen! Hade massa mys och även bus ;) Hoho. Riktigt kul hade vi iaf! Tur de! Annars har dagen inte bjudit på något speciellt. Inte ens föreläsningen va någon höjdare. Redan glömt bort budskapet av de hela. Duktigt. Jag och Jenny va helt inne i mobilerna, så man lyssnade inte så bra. Resten av dagen ska jag plugga och sitta vid datorn. Och ikväll ska jag och Emelie ta en promenad med lilldoris! Mys.
På trosdag har vi volleyboll DM med. Känns ju chill. Om jag kommer dit xD
vi har en ny spis och..
kyl och frys! NAJSSS (suddiga bilder för jag snabbknäppte med luren min)

Kommentarer
Postat av: JoHaN

naisee med kyl o frys!

2011-04-13 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0