härlig kväll!

Träningen gick väll sådär. Fick mej några skratt med min semlan iaf! Vilket jag saknat enormt! Min lillpuppa..Men iaf, efter träningen skyndade jag mej hem,åt och fixade mej, sedan va jag med Sanniii! Vid 8 typ träffades vi och gick på ica för att köpa fredagsmys! HAHHAHAHAH jag dog inne på ica. Sanna alltså..hur slug får man vara? hahahahha. Sedan gick vi hem till mej. Kikade lite på datorn och väntade på att BB skulle börja. Vid 10 ville Emil komma förbi ( alltså Lindholm ), så då lekte vi med han! Riktigt kul hade vi. Oj va vi skrattade alla 3. Efter en timme typ ville Emils pappa ha hem han igen. Haha så vi släppte iväg han. En stund efter skulle sanna hem så vid halv 12 typ så gick jag med henne en bit. Och nu är jag hemma, tack för kvällen Emil och Sanna! pöss
sweetii <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33

Kommentarer
Postat av: sanna

nemen ojdå snygg bild -.- alla lan ju inte vara smarta och de är inte alltid lätt nä man ska betala ;)

2011-04-02 @ 00:34:26
URL: http://sannawassbrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0