LOV

NU HAR JAG LOOV! Asnajs faktiskt! Min halv dag har ändå varit rätt härlig trots allt! Fast på spanskan kunde jag ha klappat till Karin lite. Drygare människa tror jag inte existerade i de läget. Sjukt irriterad man bidde. Menmen. Nu är de lov och jag ska leva livet denhär veckan. Ska endast busa. Hihi. Sedan ska Emilia komma till moi!!! Mi längtar. Karra ska vi ju passa på att köpa nu också när de är 4.90 kr/hg! Bättre kan de inte bli! Sedan vid 7 ska vi till kyrkan på gudstjänst. Har vi de gjort också. Härligt! Men nu ska jag sätta mej ute i vårsolen med mina ubersnygga glajjer! Hörs på!
Hade mitt nya linne idag! SÅ GULLIGT! hiih. Och ser ni att jag har målat mina nails?!?!? VAVAVAV? assnyggt jö
frän ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0