min dag

Förlåt att jag inte bloggade nå mer igår, men jag pluggade och efter de hade jag träning! Fick våran nya väska igår med! SUPERSNYGG! + att de är den senaste modellen i salmings kollection (stavning?) Så nu är vi snygg med nyväska och nytt ställ. Blir ju kung dedär!
Idag hade vi so prov. Gick nog rätt bra, hoppas ja! Sedan har jag bara busat med sanna,jocke,jonas och dom. Som vanligt alltså ;) Hehehhehe. Men vi har iaf rusktigt kul tsm! Och min töntsanna och jag har ju dökul varje dag! Saknar semlan på skolan med. Hör inga skrik längre. Illa. Tur att du ska sova med mej i 2 nätter nu! Men nu måste jag packa eftersom att jag lurade er med att jag packade i måndags..men de gjorde jag ju inte! Och nu MÅSTE jag packa och fixa allt för imorgon åker vi! WIIIIIIIIE! Kommer nog bli azum. Skriver mer senare.
Min väska..märkt med nummer 10! NU ÄR JAG PEPP!

Kommentarer
Postat av: JoHaN

:)

2011-04-07 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0