min härliga dag

Skolan idag va som vanligt! Sanna och jag stolla ju på som vanligt! Haha vilken pärla! Hade ju biologiprovet idag med. FUCK THAT! Hehe. Men fick även reda på att jag fick iaf G på kemiprovet, vilket va skönt att höra. Efter skolan skulle jag och Mallan till stan! Medans vi väntade på bussen stack vi in på folkan och slog en drill! Jävlar va roligt de va HAHAHHA. Sedan for vi in. Issa,Sebbe och Linus va på bussa med oss. Roligt hade vi! Jag och linus smsa fast vi satt breve varann. HAHAHHA så fult. Väl på stan hittade vi massa grejer vi köpte. Åt även på donken. Där träffade vi Johanna,Jessica,Emil och Nathan. Trevlans de! Så jag och Jonnis bestämde att vi skulle umgås nu på lovet! Träffade även Karri och Fritta! Juste träffade Erik med. Haha. Men vi hade iaf askul. Som vi alltid har! Pöss påne!
Supersöt topp, h&m
nya brillor, pilot! Snyggt tkr jag. Tova snodde mina andra -.-
nagerlack!
Juste! Träffade ju även Bea och hennes kompis Tova! Och på bussen hem kom Teddan också! Och tanten som körde va ju totalt bränd i kolan! körde som en jävel i gupp och allt. Jag flög som en jävel som satt längst bak. Även Ted flög, och inte bara han, utan hans keps for några meter bort med! Synd att inte polisen var i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0