stada

Har inte bloggat så mkt idag, men jag vaknade vid 11, sedan fixade jag mej eftersom jag och Emelie skulle till stan. Så vi for dit. På¨bussen in träffa jag Therese och Ludvig! Hihih så söta så! Väl på stan lalla jag och Thoran på. Haha träffa kaffe-leffe där med, byxan i rätt höjd hade han ju med! Lika brare eftersom att de blåste rätt hårt där! Iaf. Köpte inte så mkt. Men jag är nöjd med de jag fick med moi! Kul hade jag iaf. Vi köpte lunch på donken och satt oss på torget i skolen. Sketa mys! Synd bara att de blåste så mkt..Men annars va de mysigt! Nu sitter jag på altanen och väntar på grillat! ÅH alltid så god mat sådär när sommarn börjar närma sig! Me like
kokosolja!
låga fake converse! Duger lika bra de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0