STORVRETA!!!!!!!

Jag har nog sett världens spännande innebandymatch! Warberg-Storvreta. JISES säger jag bara! Matchen slutade 7-7, därefter bidde de 10 min förlängning. Stod fortfarande 7-7. Därefter blev de 5 straffar var. GUUUUD!! Blev lika där med. Så ytterliga 5 straffar var bidde de. Båda satte varsin, när Warberg skulle slå sin andra gjorde han mål..MEN!!!! Domarna dömde bort de eftersom han drog bakåt! Då må jag säga att de bidde spänning, Henrik Stenberg skulle slå den kanske avgörande straffen, och va gjorde han? JO HAN GJORDE MÅÅÅÅÅLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!! STORVRETA VANN ÄNNU ETT ÅR! GRYMT!!! Är helt till mej. HHAHHAHAHA Puss på storvreta!

lagkapten Mika Kohonen som även är Sveriges bästa innebandyspelare! ska jag bli å
Henrik Stenberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0