toppenkväll m.mallis

Hade en riktigt trevlig kväll igår med Mallan! Dom hämtade upp mej vid 6 typ. For in till stan. Haha klev av vid bion, fick typ gå aslång för vi skulle hitta stället där hallen låg. Gick till Skönsberg och kollade. Haha, sedan hittade vi hallen, vilket va skönt för våra ben må jag säga! Tråffade massvis med folk, lite småkul de!Sedan satt vi på en bänk där och kikade på när massa killag spelade! Man blev riktigt sugen att bara slita åt sej en klubba och boll och köra lite själv. ÅH mina armar ville verkligen de. Ska fasen ta med mina brudar och spela nästa år! HAHA asnajs ju. Men jag hade askul igår iaf! Mamma hämtade oss vid halv 11 snåret, trött va man ju! Men de va de värt! PUSS MALLAN <3
Idag vaknade jag vid 11, och nu sitter jag här. Ska snart klä på jej lite kläder och gå på thule och kika på tjejernas match. Efter de vill jag till stöde och heja på! Cup där ju! Och familjen ska ju ändå till Stöde och byta däck! Ska man kanske hänka på dårå? Aja får se. Nu ska jag iaf klä på mej! Hörs
här sitter jag ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0