Underbar kväll

FÖRLÅT, förlåt fatt jag inte har bloggat idag, men jag har haft fullt upp! Vaknade vid 11, började klä på mej träningskläder, vid halv kom mormor och hämtade upp mej så for jag på träning. Körde till halv 2. Efter de var de bara att göra sej klar och fara på ica. Halv 4 kom mina brudisar. Fick massa fina presenter, blev faktiskt rörd, jag har iaf dom sötaste och goaste kompisarna i världen! Hua. Bilderna kommer sedan. Sedan började vi göra maten. Verkligen jättegott allting! Åt som några grisar alla tre. Sjukt va vi åt. Haha, så ni kan ju ana hur gott de va! Efter maten satt vi bara och pratade och skrattade. Riktigt mysigt. Vi satt och åt och pratade i 3 timmar typ. Supermys. Efter allt la vi oss i min säng och garvade åt allt typ. Haha, vid 8 for dom hem. Haft en UNDERBART rolig kväll. Älskar er bajsloppor ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0