asbra humööör

HELLO MF!
Hehe nerå, men hej! Idag är jag på strålande humör vilket har varit riktigt härligt! Skrattat åt de mesta har man ju gjort med! Lättar alltid upp stämningen med lite skratt hit och dit! Hade bad på idrotten. Hate it -.- Men de gick väll rätt bra ändå, tills någon simmade in i mej och jag bet mej i min onda kind, precis där jag har sår från tandställningen med. SKÖÖÖNT! blödde som satan i gatan! Men gick bra ändå. Sedan fixade vi oss och åt mat. Hade fysik,bild och elevens val. HAHHA elevens val, fasen va jag älskar den lektionen! Hade lika kul som jag alltid har! WIIE!
Idag har jag även fått massa kommentarer för min klädsel. HAHAH! Många sa att jag va jättesöt och fin, men även att jag såg ut som en kontorskvinna! hmm..haha kul! Men visst bidde jag glad! TACK!!
Ikv ska jag umgåsas med Mallan! Hur härligt som helst! Ska åka in till stan sen och kika på nightcup! NAJS. hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0