världens roligaste skämt

Hade ju svenska prov idag. Vet inte riktigt hur jag kände. Gjorde de bara. G bör jag iaf få. Annars blir jag ju brydd. Haft ont även idag, men har försökt att inte tänka så mkt på de. Snart ska de väll ändå gå bort. Nog om de. Har busat med min tönt till vän, Sanna! Henne har man ju alltid kul med. Drog ett skämt för henne som jag själv hittade på:
" Ska vi ta med ***** och ***** till en buske och visa dom våran buske? "
HAHAHHA den tyckte vi va riktigt rolig. Jag kände mej rätt rolig i de läget, plus att vi va rätt trött. Och de va på spanskan. Ännu roligare! Men nu ska jag ha lite roligt med Jocke innan jag kör igång med so:n!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja e ingen tönt :(

2011-04-06 @ 19:17:02
URL: http://sannawassbrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0