Volleyboll DM

Hemma efter en ASROLIG dag på Alnön! Emma kom till mej typ halv 8. For och lämnade knattarna på dagis och sedan mot Alnö. Va faktiskt nervös. Inte för spelet utan fatt jag visste att * var där och dömde, ALLA åttornas matcher -.- Kul........... Aja. Mötte Vibacke och Prolympia. Gick väll sådär. Hade riktigt kul iaf dock dessa pinsamheter! Haha. Så kan inte säga annat än att jag hade en rolig dag! Träffat massa folk osv. MYSDAG + att de är riktigt varmt ute! WIIIIE.
Tyvärr blev de inga bilder idag. Haha klantarsel man är men aja. Skyller på att jag hade så roligt att jag glömde bort ett ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Vi blev totalt krossade xD

2011-04-14 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0