fett chill kväll

Igår hade jag en KUNGKVÄLL! Åh hade så roligt! Hanne textmessade mej och frågade om jag ville hänka med till kvarnviken med henne,Frida och Harmony! Och inte kunde jag tacka nej heller! Så halv 5 hämtade Harmony mej så for vi först och tankade, sedan vidare mot kvarnis! Där va Hanne och Frida redan. Så vi startade en grill och skrattade och tjoade på. Hade riktigt roligt. Lite efter 8 blev de lite kallt så då skulle vi åka mot Lucksta igen, jag och Frida tog Harmonys moppe och så Åkte Harmony med Hanne. Haha vi hade mopperace hela vägen hem till Hanne! Jag körde som en dåre och Frida satt bak och skrattade! HAHA! Dock vann H och H. Bajskottar. Sedan åkte vi till Lucksta skolan och satt där. Hade riktigt kul där med! Gungade och pratade i varsinn telefon med samma goa grabbar! Efter ett tag skulle Frida hem så hon for hem. Då va vi 3 kvar och stojade på! Tills vi blev bortjagad av en surkärring som sa att vi lät för mkt. Då Åkte harmony hem och jag och Hanne stannade hos hanne i gäststugan där vi pratade med varsinn kille, HAHA! Jag pratade i 2 timmar och 14 min. Rätt gött. Haha! Kungkväll
poppis?!?
gullhöna <3
hoppla polle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0