träning och allt

Det va riktigt skönt att träna, haha skrek som fasen hela tiden och lät förbannad xD Men de va ja inte, eller jo kanske lite ibland. Menmen. De va kul! Men hallen va värsta varm idag. alla va illröd i fejset för att det va så himla varmt. 
Nu har jag ätit middag, tagit en lååång dusch och rakat benen och nu sitter jag och målar naglarna! Orange blir det. Hade tänkt oranga tår och turkosa naglar men de blev inte så..haha. Har packat klart. Skönt! om 2,5 timmar åker vi. Känns inte riktigt som att vi ska åka. Men samtidigt göre de. Och jag kommer sakna mina fina vänner så himla mkt! Mormor och dom med! MEN...det är ju bara en vecka så jag kommer nog stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0