stan med Malin!

Bloggade aldrig imorse! Hade lite stressigt för jag och Malin skulle på stan! Åh va kul jag hade! Och glad var jag, både fatt jag hade så otroligt roligt men även fatt jag är SÅ nöjd med mina köp som ändå inte va dyrt alls! Vi shoppade lite, lallade runt och skrattade. Åt mat på donken och träffade Hanne och Olivia som åt lunch där. Så vi satt med dom och prata. Mysigt vare! Efter maten handlade vi lite till. Sedan gick vi till navet och skulle kolla när bussen gick hem, och där stog ju 41:an och väntade på oss! Haha! Träffade våra busskompisar Lelle och Johanna. Och så for vi hem!
dom fick jag med hem bara
haha älskar att köpa underkläder!
ÄNTLIGEN har jag hittat ett gult nagerlack! Överlycklig!
dagens bästa köp! Sitter som en smäck och är dösnygg! Gult är inte så fult!
ett slappt men snyggt linne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0