min enormt fina kväll!

Igår blev det ingen bra bloggning eftersom jag hade lite för mej! Innan jag for till Karin träffade jag Jessica och Johanna. Länge sen! Sedan for jag till Karin och tjejerna! Åh, hon bor så himla,himla fint! Riktigt fint! Men vi grillade ju, JAG VA GRILLMÄSTAR'N! Fast jag råkade ge Emilia kolbullar ist för kött..förlåt. Men vi hade iaf en riktigt trevlig middag! Efter maten gjorde vi egentligen ingenting, men ingenting va riktigt mysigt de med! Åt god efterrätt,knäppte massa fula bilder, skrattade åt varandra och hade allmänt mys! Hade en riktigt kanonkväll faktiskt, trots att Mr. fetpadda hälsade på så blev alltihopa kung! Efter 12 åkte jag och Jenny hem. Kallt va de men varmt när man kom hem till mormor! Sov som en prinsessa!
tha grillmaster!
LoL
min goda mat! GÖTT
tyckte Hanne hade bajssnygga rosa byxor.
mot kvällen satte vi oss alla ute och bara pratade på, ytterst mys!
Mr.fetpadda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0