-.-

träningen kan jag inte påstå va så rolig. hade varken hanne där eller semlan vid min skrattiga sida..(fast semlan va där men fick lixom inte kontakt mäna :D ahha) fick även spela på ena halvan av hallen eftersom de skulle vara disco på andra sidan. så ja..blev lite strul. de ända som va riktigt kul va när jessica gjorde nå tok HAHAHHA vi höll på att dö. de va kult. men iaf. väl hemma har jag både duschat och ätit lite till. hihii jag och issa är ju som vi är. äter före och efter träningen. lika brare!

just nu sitter jag här..vet då inte vad jag ska göra..kanske har klämm på hanna..om alle inte skulle vara mäna =D om inte får jag sitta inne..vid datorn..skypa..ladda hem en film eller nåt. bara lata. om inte de är så att en ängel vill leka med mej hihiihih. får vällan se. ställer nog upp på de mesta. rätt busig -.- haha. men nu ska jag..göra nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0