boring

hello hello. skolan idag va B O R I N G !!!! förutom att sannis va med mej. tur ungen står ut mäme. men vi gjorde inte så mycket. skrattade som vanligt, sen har vi börjat med kladdkaka varje torsdag eftersom 9:orna bakar. väldigt gott. men annars har vi bara tråkat och myst idag.
sen vare konf. delade in oss killar för sig och tjejer för sig. hade tjejsnack och dom killsnack. va väl helt okej. ahha inte min dag idag vill ja lova. hoppas den kommer imorgon ist!
känns som att min helg kan bli rätt awesome ändå. imorgon fyller ester år. lillbruden min. plus att de är träning sen får jag se på kvällen om de blir lite trevligt kanske? ;) hoho. sen lördag återstår att se. sen söndag äre sista seriematchen <3<3<3<3<3 aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0