bus på skoleeen

skolan idag har varit grymt rolig! har vare med sanna typ hela dagen! lite osmart va na ju när hon berättad för jocke. HAHAHHA men aja <3 älskarej ändå pruppis!!!! hihi. men har skrattat så hjärnan min har varit nära att sprängas, nästan iaf. men de har varit kul ändå. seman va inte på skolan heller. ska jag vara ärlig så va skolan smått annorlunda. de andra tjejerna som hon är med va ovanligt tysta. dom saknade seman <333 gjorde jag iaf! nu är jag hemma. sitter och bajsar med datorn i knät. musiken är på den med. länge sedan en bajsning va så grym som nu! haha nejmen. kult. men idag ska morfar äta här! trevlans ska de nog bli. dock måste jag kasta i mej maten typ eftersom de är öppethus på skolan idag som börjar 6!!!! måste vara där senast kvart i. så åker runt halv dit. kan ju träffa lite roliga pörsoner. men nu ska jag plugga lite eftersom jag har spanska redovisning imorgon och prov i biologi på fredag. jippiiii. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0