bus på stan

har inte bloggat idag eftersom jag for till stan efter skolan. hahahhaha smått nervös man var. men allt gick kalas! vid halv 4 typ kom robban och mötte mej så gick vi och knäppte kort på mej till leget. helt katastrof blev de ju inte. så de va ju bra. sen gick vi till stadium och köpte en mössa till mej. ingen märkvärdig. bara en svart som jag kan ha bah. asskön. använde kortet åxå. gick ju galant! så nu är jag mästare i korthandling. haha. men sen skulle jag och robban gå till bilen på hans jobb. då halkade jag :( gjorde asont...men gick bra. kom hem typ halv 5. kom tesse och dom eftersom dom hade visning på huset, men jag hade träning 10 i fem så jag pratade inte med dom någe alls..tyvärr. menmen. sånt är livet :) men nu ska jag ladda inför innabandyn som börjar snart! NICE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0