dagen

orkade inte blogga när jag kom hem hiih. imorse blev jag lite besviken. haha. men fick sedan en förklaring, som tur va :D va värsta mycket idag med. hade omprov,läxförhör och elevlektion. elevlektionen gick grymt bra! lite strul i början med de blev awesome sen. alla verkade gilla det! blev glad för de ja! allt åts upp med. ska göra de hemma på lördag med. ska bjuda familjen på en mysig middag jag ! men bilder läju finnas med imorgon på öppethus, eller hur de va eva sa. men fick riktigt bra betyg för den lektionen med. så jag är apnöjd.
något jag måste göra nu är. PLUGGGGGGA. men orkar inte. fast jag måste. men orken vill inte. mormor,tova och mysarn va här. tova berättade att hon hade blivit galen när dom frågade om hon skulle följa med till lumpe. SÖÖTISEN MIIIN <3 så vi pussades supermkt. men nu orkar jag inte blogga. ska smsa med en sötis nuja. hihihihiih :$ BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0