dålig update

förlåt att jag inte bloggade igår. men jag for till mormor, va ute och sprang en sväng med alice. sen va jag bara inneoch mös med hunden! och mormor ofc. sen gick jag och gina och la oss vid 11halv 12.
imorse väckte mormor mej halv 8. eller mormor, de va ju ändå alice som kom och pössa sönder mej. ahha gosig dendär alice hurrni. sen sen vid kvart över 8 for vi till timrå. kollade på hundutställning. mormor blev lite småsur för att vi inte anmält oss. vi hade ju varit helt awesome i ringen alltså! menmen. gick iaf bra för ulla och babish! sen gick de lite sämre för eva (emelie thors mamma) och vivi (mammas kompis). fast jag tyckte dom va superduktig ändå ja. sen efter typ några timmar började vi fara hemmåt. åkte på ica och de, köpte paj, glass och dricka. heheh. jag tog mej en mexikanskpaj. asgott. mmmmm.
nu har jag nyss äte, ligger och myser med brallis. och tjatar på hanne. hehe. ska ta handbojer påna så hon kan följa med till cupen. sådeså. jobbigt läge för hanne att ha mej som kompis nu ;) nejmen hon älskar ju mej. hahan<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3 aja.
SNART ÄRE MATCH!!!! PÅ HÖGLUNDA MOT ANKARSVIK! WIIIIE. SISTA MATCHEN MED. NUJÄVLAR VILL JA LOVA. JAG ÄR DRAKULA PÅ PLAN JA. HUA. VARNING FÖR NUMMER 10. TJOLLAHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0