datis

sitter in tha datasalen nuja. finns inte mkt att göra eftersom jag har allt hemma. menmen. gör iaf en framsida så har jag gjort något! jag har haft världens cpryck. vet inte alls vad som hände. såg att några blev less. haha men inte bryr jag mej om de heller. jag hade ju kul så! ego här då. men de får man ibland. haha.gjorde ju en gryta på hk:n idag. jag sanna och mallan. hehe jag fick välja. tog ju självklart mormors kycklinggryta! ÅH JAG BARA ÄLSKAR DEEE! dock fanns inte de kycklingkrydda så fick duga med grill. haha menmen. de dög de med! hann även i sista sekund att baka scones! MUMS sa vi. anders snodde hela tiden. och emil kastade morötter. ahhahahahhah aja men ska gå nuja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0