håltimme

hemma nuja. rätt dryg dag. ett plus i kanten var när jag sanna jocke och emil hade allmänt trevligt. kom ju lite småtårar mitt i allt :') haha love it. sen fick vi även hål på biologin. WIIIIE. efter skolan hämtade mor min mej och så plockade vi upp melker och ester på dagis. hehe tutade på erik,julius,johanna och ture åxå. erik började springa efter bilen. hur störd är man inte då? :) aja. ikv ska vi tydligen på nåt möte på skolan och prata om gymnasieval. den skulle vara mellan 18.30-19.30 så jag får komma i innebandy grejerna ja! men de gör inget. hehe. orkar inte ta med mej massa ombyte bara för dedär. jag bryr mej inte ett dugg om va andra tycker. hehe. men nu kom gina så jag ska väl prata lite med den bajshögen. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0