halv 8 hos mig

här sitter jag i soffan och äter jungfrubröst och kollar på halv 8 hos mig! ytterst roligt att se vad dom gör för mat! jag försöker få mamma att anmäla sig till dedär men ikke. hon ska då fan inte va med i tv. men nog tror jag att hon skulle kamma hem dendär segern med den goda mat hon gör. men hon tror inte på mej. haha. men man kan ju anmäla henne i smyg? hohohohoh. nejmen.
jag ska nu se på familjen annorlunda och samtidigt göra lite engelska.
får lite ångest för att jag inte tog hem so:n idag. vi har prov på torsdag och jag har INTE börjat med de än. tyvärr. men nog ska jag få in lite i skallen eftersom jag har väldigt lätt för so. tur de. aja nu ska jag fixa fyrkantiga ögon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0