hanni

hehe jag fick som jag ville. hanni kom till mej vid halv 9..fixade oss lite sen gick vi till gårn. haha kul liv man har en fredagkväll! men när vi väl kommer till gårn äre första vi blir kallade cp:n av nån kille i en bil. hahahha dog ju lite då vi. sen gick vi in en snabbis och sen ut igen för att vi va med emil och wille. va med dom..träffade johanna,emelie,oscar,jocke,jens och jeff åxå. stog och pratade med dom ett tag. sen blev de så kalls så jag hanna och oscar drog till gårn igen. myste på lite bah. haha. sen vid 11 gick jag hem. orkade inte vara kvar där. nu sitter jag här. snakkar med semlis <33333 stjärtkarran min. hahhahahha. kult. nejmen nu ska jag sluta. ska sova.

match imorgon kl halv 3 i höglunda! NIIICE


HAHAHHAHAH söt lagbild på ett innebandy lag tkr jag då :)


Kommentarer
Postat av: hm???

men hetzzZzzZZzz.

den där bilden är ju på lagets framsida oxå.. och jag var oseriös på den där. snyggt jag sitter. mm. fjortis. närå. men cut. hoppas vi byter bild snartrå...

2011-02-05 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0