hej jag heter julia och här är en rubrik!

skolan idag då. vare med sanna all day long hihi. gillar den pruppen ja. spanskaläxförhöret kan ju bara skita ner sej. blev riktigt less på karin. sa de till henne med. hon drog sej nog lite tillbaka då. alltså..ville inte vara stygg men man kan inte pressa på elever sådär. vissa kanske behöver lite tid? aja. gick åt skogen iaf :) så nu när jag vet att hon anpassar sig efter tid så ska allt sitta i ryggmärjen. nog om de. jag och sanna åt som nå hästar på lunchen. haha. och efter de bjöd sanna mej på kladdis. mumma! efter de har allt bara flytit på. busat och skrattat så ojojoj.
konfen va ju rätt rolig. ja..ni vet ju va vi gjorde typ. hade tävling om vem som snabbast hittade texter eller vad jag ska säga i bibeln. den som hittade svaret först fick sätta sig i mitten och ta på sig vantar,mössa och halsduk och sen äta glass...tills nästa svarade rätt. haha grymt roligt. sen va ju niklas med videokameran i högsta hugg! KUL! aja..nu ska jag väl bara vara hemma och göra lite nytta! imorgon börjar första cupmatchen och efter de sover emilia här. läju bli kalas! synd bara att vi ska upp tidigt på lördag. hahahahah vi som alltid snoozar. läju gå bra..


hhahahhahaha men sötis. sjuk och va ute. myyyyys men jag bjöppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0