"hej snygging"

skolan idag då. chillade pung. hehe hade min nya kofta idag. asmysig. love it. men va ju på bio först av allt. såg "tusen gånger starkare" troja den hette iaf xD men den va ändå rätt okej. kollade med semlans klass, 7:orna och stödes 8:or. nice lixom. träffade johanna. länge sen de haha. kul att olivia kristmansson kom fram och började prata med hehehehehe. sen vare lunch..men pratade ist med lina om betygen. kändes skönt att prata mäna,gosen! sen va malin så söt så hon förjde med mej och åt. pussi. efter de vare fysik, och bild. bilden va ju smått dryg eftersom ingela inte va där..hade gunilla/mormorn. hahahaha. efter de for jag med mamma till banken och fixade leg. lite vi klantade oss. men gick till slut. sen till tandläkaren som förövrigt gick galant!

sen for mamma och jag på ica..då vare en från dunja som va där. han tittade på mej lite då och då. sen kom vi ju solklart efter han i kön. så jag gick och packade våra grejer. då sa han ba rätt ut lite tyst: hej snygging! så gick han. jag ba tittade på lina och mamma och skrattade. HAHAHHAH snusk eller vad ?:) aja ska hjälpa mamma med maten nu. hörs efter the trajning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0