jocke gjorde min kväll!

jocke gjorde min kväll igår. hahahahahah grymt roligt vi hade. tur att han är som han är.
eftersom jag inte kunde sova med min hals så va jag visst vaken till halv 4 typ. illa. men hade verkligen superont :( men somnade efter att jag tagit en strepsils.

 idag vaknade jag vid halv 12. hade helt glömt bort att smsa gina och säga att jag inte skulle träna. elak jag kände mej. men tur de bara va  mormor och gina och ingen annan. haha. men idag har jag bara varit ute en snabbis och knäppt kort med barnen, och sen bara legat inne. gjorde lite mat till mej själv förut. omelett med korv och tomat. riktigt gott ändå. hihi men åh. ingen lust att blogga när jag är sjuk. hehehe. ska kolla om jag hittr en film att ladda hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0