kakmonster

skolan idag va rätt OK. fick åka skidor FAST graderna var över gränsen. mitt hår va alldeles fruset. de va dödligt kallt vill jag lova. sen har de bara flytit på som vanligt..hade biologiprov. gick rätt bra ändå. G kommer de iaf bli. sen bilden har vi börjat med bildanalysen. tyckte de lät askult och kommer säkert bli de med. men jag får damp just nu. vet inte va jag mer kan rita på framsidan. bajamaja.
efter bilden hade vi ev. haha efter typ 10 min kommer lena med massa fika. så vi som va där fick sätta oss i biologisalen och fika. grmt roligt. issa blev ju väldigt glad hon. kakmonstret HAHAHHAH. " får man ta en till? " de är issa de. sen nu ligger jag i sängen. filosuferar. och tänker. har glömt bort min internetbankkod. smart chej-.- men inte helt. så de kommer nog fram snart.
ikv är det äntliiiigen träning <3333 love. sen efter de sover seman här. roligt värre. vet inte va vi ska göra. de vet man aldrig. så vi får se! nu ska jag göra mitt! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0