kyrkis

vaknade vid 10 imorse. kändes som att klockan va 6 eller något. sjukt trött. men kom upp efter ett tag. fixade mej osv. sen for jag till kyrkis. väntade på semlan och tissa. så gick vi in tsm. erik den nöten hade glömt bort så han kom en timmme senare han. tur han har mej alltså. sen fick vi lite information om lägret osv. sen fikade vi. men de va inge gofika som jag och issa hoppats på. usch. så vi satt bara och prata med erik och mamma med eriks mor. hihi. sen for vi hem. tog på oss ytterkläder och gick på promenad till ica. de va mysigt. på vägen hem busade jag och marutten. haha. sen nu har jag inte gjort så himla mkt. ska nog plugga lite och städa rummet???? eller ja..jag får se om jag orkar. haha. aja. nu orkar jag inte blogga nå mer. får se om de dyker in något mer senare.
IKV ÄRE BIG BROTHER WIIIIIIIIE <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0