leget

skolan idag: jag har skrattat så jag trodde jag skulle tuppa av! gudarns va kul vi hade. emil är inte slug för 5 öre han inte. hahah. så en rätt skön dag. men jag blev väldigt trött efter lunchen. så mitt humör försämrades till en trött brud! så jag tänkte att när jag kommer hem ska jag ta en powernap. men ikke. kom ju på att jag MÅSTE plugga biologi. prov imorgon. får se hur det går. hoppas på det bästa.
konfen handlade om kärlek. lite mysigt på samma gång. men de va ju inte så konstigt. hihiihih. fick massa funderingar..ska man eller inte? hmm. får se hur det blir. gick tidigare från konfen eftersom jag skulle med mamma min till vc. innan vi for dit va vi och hämtade mitt leg WIIIIIE. asnöjd. menmen nog om de. nu ska jag snart äta sallad ♥ sen lär jag plugga hela kvällen. kommer ju självklart blogga mer.

Kommentarer
Postat av: lina

du är så himla duktig tycker jag! och tack för dom fina orden i det andra inlägget, det är lite tråkigt för ja hinner inte alls med alla så mycket som ja vill men ni är onekligen toppen allihopa!

2011-02-17 @ 17:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0