lilla eric!

hello!

skolan idag va jobbig :D men jag har typ bara varit med min sannis! den busen. haha. men vi har ju fnissat på som vanligt. hade matteprov. vet inte vad jag ska säga? får se hur de går. för jag skrev på typ alla..men sen om dom är rätt eller inte får vi ju se. har ingen förväntan än så länge..men jag hoppas till 100 %. aja. efter skolan va de konf. va inte ett dugg pepp på de men ändå en helt okej. niklas var med idag. haha han och erik. erik måste ju ha känt sig otroligt rolig!
efter konfen for jag hem och tog en powernap! grymt trött va jag. ingen läxa eller nåt har jag heller så de va ju köng! engelskan orkar jag inte ens röra. usch. vill inte ha bengt nå mer. hans sätt att få tyst på oss skrämmer en. hua. vill ha malin. ingen annan. träffade henne idag. fatta glad jag blev, varm lixom. fick se hennes lilla Eric! såå himla söt. man ville bara snusa på han. bebissnus. åh va mysigt! så vi pratade lite. hon skulle hälsa på inom kort. längtar otroligt mycket tills dess!

just nu sitter jag på toa..med datorn :D haha awesome man är. men hade en konversation och kunde inte avbryta den så jag tog med mej den hit :D men nu ska jag skutta tillbaka till sängen för att se på "sebbe" (en film alltså)



har inga roliga bilder på denhär datorn..men denhär va ju rätt söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0