öppethus

öppethus va rätt OK ändå. fick se linas små gosisar. åh diggade leo nåt enormt. grymt härlig. hihi men jag va ju på syslöjden. hade varit roligare att gå runt. hiohi. ville spana =D de va ju askult. innan de hela började fick man ju se lite porr åxå. tack för de anders! hahahahahaha. men när jag hade jobbat i 1 timme och 45 min tog jag en lång rast. gick ner till hk:n eftersom jag vill dit bara. thihiihih. började baka med seman. va askul för då kunde man kika runt lite. sen gick jag tillbaka till slöjden. men snackade bara med lina. åh va jag är nöjd med henne. börjadr prata hemlisar :D thihi. askult. sen orkade inte jag va kvar så jag och sanna gick runt lite och sen hämtade hennes pappa oss. mys de. så nu är jag hemma. och eftersom jag hade namnsdag idag har jag fått 150 kr! inte illa. tack <3 ska ladda på de på kortet troja. men nu ska jag duscha och plugga lite mer. fast jag inte alls orkar. men hejdå
juste måste säga att jag såg astrids stickade linne. GRYYYMT fint. hur duktig är inte hon lixom? skitsyggt. satt och gapade inombords. aja hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0