pinsamt men glad?

skolan idag va ovanligt rolig. hiho. jag och sanna. vad vi har skrattat. jag har faktiskt träningsvärk i magen. då förstår ni nog! ja hua. vet inte riktigt hur jag ska ta de..menmen. hk:n idag va väldigt god. maten alltså. så mätt blev man ju. jag och sanna stannade kvar för att titta på när lorten och emil skulle äta. hahahha så kul. emil luktade asgott. goparfym. mumma. ihihi. de va efter hk:n allt började. hualigen. pinsamt men tror ändå att jag borde va glad? eller
aja. ska iaf plugga so och spanska idag. sen blir de fotboll i lucksta. efter de blir de mer plugg och pig brother. asgrymt. hahahahahhh aja. hejs
grattis världens goaste vän. love u
grattis söttissa med ♥ hade dock ingen bild på tösen
och grattis matte!

Kommentarer
Postat av: sanna

ihihihihihihiiih löv jöö björnballe <33

2011-02-23 @ 16:15:08
URL: http://sannawassbrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0