semlan

förlåt för dåligt uppdaterande. men ville inte blogga när jag va med semlan. så jag sket i de! haha. men igår kom hon hit vid halv 9 eller nåt. va troni vi gjorde? :) hihi de vanliga! låg i min säng och garvade åt massa trams =D hahahahahhahaha " hon ser ut att ha kommit upp ur graven " då dog semlan iaf. stackarn :) men vi gjorde typ de. satt vid datorn. läste fjortisbloggar osv. sen började vi stordryga med en massa. haha. men som sagt har vi haft dökul. sen idag vaknade vi lite efter 10? åt lite godis och sen frulle. upp igen och gosade i sängen med karra. började se på filmen vi laddade hem igår. halva såg vi. haha. sen skjutsade vi hem semlan och vi for till birsta. ska snart lägga upp de jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0