sjuk nurå

ja..matchen. vi har en förjävla otur rent ut sagt. vi spelar grymt bra men de är målen som saknas. för mej gick de heller inte bra denna gång. när vi började springa igång fick jag ruskigt ont i halsen. men tänkte att de va för att jag sprungit och hållit andan som händer ibland. men de gick aldrig bort. spelade ändå hela. kunde inte bara hoppa av. sen efter matchen hade jag ändå ont och började hosta rätt mkt. rösten svajade lite då och då. så vi köpte strepsils och godis. ehhehe. tack mami♥  när vi skulle gå till bilen kom micke, han som jobbade som mattant på björkbacken. haha han ärså go. han kände igen mej men jag kände inte igen han. snällt lixom. men vi pratade lite. sen for vi hem. mådde inge bra alls. sen nu har jag bara legat i min säng, tittat på tv och ätit godis. läju göra de hela kvällen. har laddat hem två filmer åxå. så dom ska jag se senare ikv. blir nog kalas. men nu orkar jag inte blogga mer. hua. vill bara säga en sak..

jag älskar mina bästa vänner som alltid är där för mej, Emilia och Hanne ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0