träningen

mötet på skolan va väl sisådär. självklart snappade jag upp mycket bra information om gymnasiet men de va lite småtråkigt när jag visste att jag hade träning som väntade på mej. ahha lovar er att de kliade i fötterna på mej. menmen. de va ändå bra info. så ska nog redan nu börja kika runt lite och tänka efter vad jag verkligen vill. jag vill att de ska kännas helt rätt och slippa hålla på att byta hela tiden. så ska kika lite på de.
sen var de träning då. grymt va taggad jag va. bara sprang hela tiden. asskönt. sen sa jag till håkan att jag vill köra hårdare på onsdagsträningarna. haha så vi körde dedär jobbiga i slutet. fast jag älskar att göra ett för de känns så bra efter =D men de va en superrolig träning tycker jag då. så längtar smått till cupen som är i april. PLUS att jag och jenny funderar på att åka på lägret. jag tror nog jag vill. men då ska jag bli smalare och jobba mer på konditionen! även fast jag har rätt bra kondition ändå men jag ska vara i bra form om jag ska åka på lägret!!! hehe men vi får se hur de blir med lägret. men man kan ju alltid vilja :) aja ska se big brother och göra lite so. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0