(Y)

alltså shit vilket väder! otroligt. när jag kom hem såg jag ut från mitt badrumsfönster. men inte nu! typ 2 meter snö där! ja hua. jag som kände känslan av vår. men ikke! och vi har skriller imorgon. läju gå bra. haha -.- menmen. tänker inte deppa över de. känns rätt bra för jag har gjort engelska läxan redan. ska bara plugga in de 10 orden som man fick välja till dendär uppg. så tummen upp för de (Y) sen ska jag ju självklart plugga på spanskan..och BIOLOGIN eftersom vi har prov på fredag. tänker satsa på VG nu. har funderat på vilka ämnen jag ska höja mej i nu. och det känns som att jag kan lyckas med de! WIIIE. OCH JAG SKA JU SJÄLVKLART LYCKAS! hehehe. men nu ska jag busa på skype med mina goa boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0