2011!

hejsan! eller hej? aja. hejsan!

igår hade jag väldigt roligt trots allt! inte för att jag hade förväntat mej nåt annat men. haha. a men for till malin vid 8. så vare jag,malin,linnea och madde där. vi lyssnade på musik och busade. lite vi skrattade! de va skoj. sen höll vi på sådär ett bra tag. blev riktigt varmt där inne. så då tänkte jag att jag skulle gå ut och lägga cidern och linneas vin i snön! alltså alkoholfria grejer såklart! a sen gick jag in igen. fifasen va varmt de va där inne! vid tio-halv elva kom johanna! så sen närmare halv 12 gick vi ut. till statiol. hade med oss drickorna. AHHA fint. a så va vi där. fredrik kom åxå. sen fick inte jag upp korken på flaskan min. så stod fredrik och skrek va jag skulle göra. han bara skrattade åt mej..för inte fasen fick jag upp den heller. a men till slut hade jag skruvat upp lite av den. sen skulle jag ruska så de panga till lixom. men de ville inte skumma upp så jag vill typ våldsskaka. då skrattade alla åt mej :( heheh. men till slut så! sen va vi där till typ halv 1? sen gick vi hem. myste bara. typ ja. de vi gjorde. va roligare än de lät! inga bilder knäppte jag heller. smarta jag! menmen. alla vet ju hur raketer ser ut! och även vi! haha. men nu ska jag ner och mysa med min familj! hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0